Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

Ντροπή κ. Κακουλίδη

Σε εκπομπή του Άλτερ, με αντικείμενο τις εκλογές φυσικά, μίλησαν σε βίντεο κάποια νέα παιδιά που είπαν ότι η ασύμμετρη απειλή είναι το κράτος. Την έκφραση αυτή είχα χρησιμοποιήσει και εγώ, καθώς εμένα με τρομοκρατεί η ανικανότητα του υπάρχοντος κράτους να περιορίσει μια κατάσταση χάους. Ο συγγραφέας Γιάννης Κακουλίδης, κάποτε στις λίστες του ΠΑΣΟΚ, πιο πρόσφατα στο Συνασπισμό, είπε κάτι το οποίο με προσέβαλε, και φαντάζομαι πολλά από τα νέα παιδιά: «Ε καλά, αυτοί που τα λένε είναι τα ίδια παιδιά που λένε ότι την σημαία την κατέβασε ο Απόστολος Γκλέτσος». Μόνο ο Ανδρουλάκης, ο σημερινός πασόκος έσπευσε να πει ότι κάτι τέτοιο αδικεί την νεολαία. Ο Κακουλίδης τον απέτρεψε και άρχισε να εξυμνεί την αριστερά.

Κ. Κακουλίδη

Να μην πω τι την κάνω την αριστερά σου, όταν απαξιώνεις τις ιδέες και τις απόψεις μιας νεολαίας που διαβάζει και σκέφτεται 100 βήματα μπροστά από τον καθένα σας. Ίσως στα βιβλία σου να είσαι καλός, δεν είχα την τύχη να διαβάσω κάτι, και στις ταινίες σου επίσης. Στον πολιτικό λόγο όμως για μένα ήταν μεγάλο φάουλ η φραση σου αυτή. Αισθάνθηκα ότι προσβάλεις εμένα προσωπικά, επειδή ήταν και δική μου σκέψη η «απειλή» του κράτους. Και σίγουρα δεν έγραψα ποτέ ότι τη σημαία κατέβασε ο Γκλέτσος. Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος της αριστεράς και του πνεύματος όπως εσύ να τσουβαλιάζεις ολόκληρη τη γενιά μου. Γιατί και 200-300 βιβλία έχω διαβάσει στη ζωή μου, και παρακολουθώ και κυρίως σκέφτομαι τα όσα βλέπω γύρω μου.

1 σχόλιο:

Chameleon_Dark είπε...

Πόσο κρίμα είναι να ακούς τέτοιες απόψεις από ανθρώπους της Αριστεράς, της παράταξης που,εκ των πραγμάτων, στηρίζεται στον ιδεαλισμό και την ζωντάνια της νεολαίας,αυτής της νεολαίας που έχει οράματα για αλλαγή-κάθε είδους!

Και αν τα παιδιά στις μέρες μας (κάποια παιδιά τουλάχιστον...),έχουν την πεποίθηση ότι ο Απόστολος Γκλέτσος κατέβασε την Γερμανική σημαία, ευθύνη έχει ΚΑΘΕ πολιτική δύναμη, που επέτρεψε την παιδεία να πάρει τέτοιο κατήφορο...