Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Φιλοσοφίσματα...

Δεν συμβαίνει τίποτα. Προφανώς. Όταν το πρωί είσαι κλεισμένος σε ένα γραφείο, και τα μόνα παράθυρα που κοιτάς είναι τα Windows, ακόμη κι αν συμβεί κάτι, στην καλύτερη των περιπτώσεων θα το διαβάσεις σε λίγες λέξεις. Αν βέβαια κριθεί από κάποιους ως σημαντικό.

Άλλωστε καθένας μας έχει άλλες προτεραιότητες στη ζωή του. Ψέματα να σας πω; Δε με απασχολεί η μεταμόσχευση του Χριστόδουλου. Ούτε ο πρώτος είναι ούτε ο τελευταίος που την πάτησε. Ο γιος του Βούτση; Καθένας με την τρέλα του. Σάμπως καλύτεροι είναι εκείνοι που κλέβουν από εδώ κι από εκεί μέσω ομολόγων και χαρτοφυλακίων; Κάθε ιδεολογία με τον τρόπο της…

Σχεδόν τελείωσα με την πτυχιακή, και με αγχώνει η παράδοσή της. Αρχές Νοέμβρη μπαίνω φαντάρος και όσο να’ ναι με επηρεάζει κι αυτό στην ψυχολογία και το γράψιμό μου. Πράγματα που πρόσεχα πριν λίγο καιρό, με εκνεύριζαν, με εντυπωσίαζαν, σήμερα με αφήνουν αδιάφορο.

Αντί για είδηση ή σχόλιο σήμερα, τροφή για σκέψη σε όλους σας που παρακολουθείτε τα κανάλια και τις εφημερίδες, μην βήξει ο Σημίτης και ρίξει το Γιωργάκη. Αξίζει;

Πέρα από την καθημερινότητά μας, τα προβλήματα και τις χαρές μας, πρέπει να μας απασχολούν οι αηδίες τους; Τι έχουμε να περιμένουμε; Μας επηρεάζει σε κάτι το ποιος θα είναι τελικά αρχηγός του ΠΑΣΟΚ; Ούτως ή άλλως δεξιά πολιτική θα ακολουθήσει… Μας επηρεάζει η κατάσταση του Χριστόδουλου περισσότερο από οποιουδήποτε ανθρώπου που χειρουργείται αυτή τη στιγμή;

Αφήστε τους λοιπόν να βγάζουν μαύρες και ζήστε τη ζωούλα σας. Όσο τους νοιάζει αυτούς για εσάς να νοιάζεστε κι εσείς για εκείνους.

Ίσως έπρεπε αυτό να είναι το τελευταίο μου κείμενο πριν φύγω για το στρατό. Όμως τώρα το αισθάνθηκα, τώρα σας το δίνω…

4 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Με το καλό φίλε μου να πας φανταράκι και Καλή επιτυχία στην πρακτική σου!
Όλα καλά να πάνε στη ζωή σου!
Όσο για τις ειδήσεις, ότι μας δείχνουν βλέπουμε!
Οι προβολείς είναι για τα ίδια και τα ίδια...
Καλό σου βράδυ!
Και καλή κατάταξη!
Να μας γράφεις!
Εγώ σαν φανταράκι θα σε βάλλω στα λιγκ, για να σε επισκέπτομαι συχνά να μαθαίνω νέα σου!
Τ' αγαπώ πολύ τα φανταράκια!
Σε λίγους μήνες θα πάει και ο γιος μου. Εκεί να δεις κλάμα!

Haris είπε...

Πολύ σωστά. Συμφωνώ φίλε.

Αν και φαίνετε ότι παίρνεις πολκύ σοβαρά τον στρατό. Γνώμη μου εκ πείρας, είναι ότι μόνο όσοι κατατάγονται με αυτήν την ψυχολογία την πατούν. Στο στρατό πρέπει να είσαι φλου...όσο μπορείς φυσικά.

Moloch είπε...

Δεν μου είναι εύκολο χάρη... Είμαι από εκείνους που δεν σταματάνε να σκέφτονται ρε γαμώτο. Η κοπέλα μου, μετά από 6 χρόνια σχέσης, θεωρώ ότι με ξέρει πια, λέει ότι ζω με ένα σαράκι μέσα μου. Με φοβίζει αυτό αλλά δε θέλω να το βγάλω, γιατί δεν θα είμαι πια εγώ...

Ανώνυμος είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優